Info/pris

Jag har hittat något som jag verkligen tycker är kul och är bra på. Jag lägger mycket dyrbar tid på mina designer och efterfrågan är alldeles för stor, därför har jag bestämt mig för att börja ta betalt för det jag gör, se det som en skänkning för hjälpen du får.

Känner du att du inte kan eller har tid att fixa dig en egen design så kan jag fixa åt dig för en billig summa.

Vill du att din design ska kännas mer personlig som passar dig och lite mer unik? Jag kan fixa en design utefter dina önskemål, hur du vill att den ska se ut.

Läs informationen nedan innan du mailar, adressen hittar du längst ner på sidan!



Du skänker alltså:


Header (endast headern)
50 :-


 Design, utefter dina önskemål.





2 kolumner  - menas med 1 sido/meny spalt.
100 :-       



klicka för att förstora bilden

---------------------------------------------------------------------



3 kolumner
- menas med 2 sido/meny spalter.
200:-



klicka för att förstora bilden

Minimum
summan ligger på 100:- /200:- beroende på vad du väljer, tycker du att designen och jobbet är värd mer är max-summan ditt val.

DETTA INGÅR TILL VARJE PRISKLASS (Förutom bara headern):

  • Bakgrunden (bild eller ingen bild)
  • Bakgrunden i själva inläggsfältet och sidospalten
  • Separerad eller "flytande" sidospalt
  • Ändrade rubriker, (Kategorier, Inläggsrubriker och liknande)
  • Header
  • Ändrade funktioner på länkarna (färg, typsnitt, etc)
  • Ändrade färger och typsnitt på texten bloggen
  • Signaturi slutet av inläggen (brukar vara populärt)
  • Är det något du skulle vilja tillägga är det bara att fråga. (En extra meny ingår EJ)


Är du intresserad?

Du skickar ett mail till [email protected]

Berätta:
  • Hur mycket du vill skänka
  • Vilka färger du vill ha med
  •  Vad du vill att det ska stå
  •  Skicka med bilder ifall du vill ha med det.
  • Vilken sida ska sidospalten vara på samt om den ska vara separerad från inlägget.
Så här går det till:
  1. Du berättar på mail det jag skrivit ovanför
  2. Vi kommer överens på hur du vill ha det
  3. Du skänker din summa som representerar varje prisklass, du flyttar över pengar till mitt konto.
  4. Jag jobbar med designen, samtidigt man du följa arbetet på en bloggadress som jag ger dig, så du verkligen vet att designen finns. 
  5. Då designen är klar så ger du mig dina inloggningsuppgifter så kan jag lägga in designen åt dig. (du kan byta lösenord ifall du inte vill ge ut din riktiga)
  6. Klart och gjort!



KRAV!
  • Du måste skänka INNAN jag gör din design pga många som struntat i designerna.
  • Jag designar INTE din design om du precis fått en design utav någon annan, detta pga respekt mot den andre eftersom personen förmodligen har lagt ner mycket tid för att kunna få denna design gjord.
  • Du måste ha haft din nya design i en månad för att kunna få en ny, däremot om jag gjort den spelar det ingen roll hur kort tid det har gått.
  • Vill du inte betala för en design hänvisar jag dig till mina utlottningsdesigner.



Maila mig på [email protected]även om du bara har frågor men inte frågor om svaret finns på denna sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bloggdesign!

2009-01-25 @ 23:48:19
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

jag blev jätteintresserad av en ny design så jag har skickat iväg ett mail och hoppas på att du fortfarande för designer :D

2009-03-28 @ 23:08:29
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0