Grattis Lisa!!!

Nu såg jag att tjejen som vunnit bloggdesignen har vunnit har skaffat sig en ny design, men jag kan inte ta för givet att hon inte vill ha den så jag måste vänta på svar. (efter att från en annan arg vinnare som inte ens hade blogg.se längre skällde ut mig)

Så då kan jag lika gärna säga det nu, byter ni blogg till någon annan som inte är blogg/webblogg.se så kan ni heller inte få designen, koderna passar inte in!


Iaf, ni kan få se hur utlottningen gick till...
Eftersom jag inte vill skriva lappar varje gång jag ska lotta ut en vinnare så försökte jag googla fram en slumpgenerator att använda, däremot hittade jag inget så då kom jag på att jag kunde använda en låtlista istället..  Jag bestämde mig för att använda spotify..
Jag valde Jonny Cash, detta album hade precis lika många låtar som passade in till varje deltagare..


klicka på bilden för att kunna läsa förklaringen..

Vinnaren har nu svarat och hon vill ha designen!
Grattis Lisa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!



Skulle så gärna vilja att du designade min blogg. Hur går jag tillväga?



Puss&kram

[email protected]

2009-08-03 @ 22:04:57
Postat av: julia

hej.

Jag heter Julia och jag har skaffat en ny blogg som jag inte har börjat blogga i.

det ända som är felet att jag inte har det är att jag behöver hjälp med att fixa lite grejor.

Din blogg är verkligen otroligt fin och skulle verkligen blivit jätte glad av din hjälp.

Hör gärna av dig om du är intresserad.

massor kramar från Julia

2009-08-07 @ 18:51:35
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Niloo

heejsan undrar om du har möjligheten att göra en design åt mig! ?snälla:D

2009-11-30 @ 21:12:00
URL: http://bnlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0